• Imprimeix

Sessió Terrassa 7 de febrer de 2017

En la segona jornada dels EsmorzAPPS, celebrada el passat 7 de febrer a la seu de la CECOT a Terrassa, es van presentar quatre noves aplicacions per a mòbil, l’objectiu de les quals és promocionar i dinamitzar el comerç de proximitat. Aquestes plataformes s’han incorporat al Catàleg d’Apps de Comerç, que impulsa la Direcció General de Comerç, per potenciar la competitivitat del petit comerç.

En aquesta sessió, que va comptar amb la col·laboració amb la Comissió de Comerç de la Cecot i l’associació Terrassacentre, es van presentar als comerciants terrassencs les aplicacions Terrassacentre App, Esmasshopping, OnAir Shopping, iBuugit!!, propostes per posar en valor el comerç de proximitat, des d’un vessant comercial i alhora social, que ofereixen serveis com la geocalització, visibilitizació de la botiga i oferta de producte, fidelització de clients i captació de nou públic.


- Terrassacentre App va dirigida a tots als seus clients i potencials clients dels comerços associats a Terrassacentre, per donar millor servei i fidelitzar-los. La seva app és una targeta de fidelització virtual on s'acumulen punts per les compres realitzades i és el mateix client qui consulta els seus punts. Aquests punts es poden bescanviar per regals o per descomptes, i en moments puntuals és la mateixa associació qui pot organitzar concursos i donar premis. A l'app també hi ha un llistat dels comerços associats amb la seva geolocalització, dades de contacte, breu descripció, fotografies i vídeos. És una eina de comunicació àgil i directa, on el comerços poden fer arribar els seus serveis al públic.

- Esmasshopping és una app en format xarxa social especialitzada en consum que permet establir un nou canal de comunicació entre negocis, consumidors i col•lectius. Per mitjà de l'app el consumidor obté informació sobre el descompte màxim, així com d’altres incentius als que té dret a percebre en tots els negocis i comerços que té a prop seu, en funció del que vol comprar i del seu perfil. Amb esmasshopping el comerç pot donar a conèixer els descomptes que ofereix a determinats segments de la població (joves, famílies nombroses...), establir acords amb col•lectius (organitzacions, associacions...) per atraure als seus membres, així com implementar un sistema de fidelització per als seus clients. Una eina eficient i gratuïta per a captar i fidelitzar clients.

- OnAir Shopping connecta consumidors amb botigues físiques de la ciutat: porta trànsit a les botigues i el converteix a venda. Tot de forma 100% automatitzada: les botigues no han de fer res de res manualment en el seu dia a dia. Avui es desperten un munt de persones amb ganes de comprar un producte a la seva ciutat i no tenen ni idea d'on el poden trobar i tenen poc temps per a descobrir-ho, OnAir Shopping fa descobrir les botigues i dóna presència pròpia a la botiga en l'entorn mòvil: els consumidors poden consultar informació dels productes per botiga, des de dins de la mateixa botiga o des de fora, i posar avisos de baixada de preu o de disponibilitat d'estoc.

- Buugit!! Es presenta com “És desig, ganga, emoció... La moneda virtual que revoluciona el comerç local”. És una aplicació gratuïta amb la que un pot guanyar diners tan sols gaudint de l’aplicació i acumulant buugits, una moneda virtual per valor d'un cèntim d'euro que els usuaris acumulen de manera gratuïta només interactuant amb l’aplicació. Bescanvia els teus buugits acumulats al comerç local i aconsegueix els teus desitjos gratis o al millor preu. Per als comerços, l’aplicació facilita trànsit de persones directe al negoci i augmentant les vendes. Una eina de màrqueting i publicitat d’ajuda al comerç local, on diu que l’únic límit és la creativitat.

La sessió també va comptar amb la presència del membre de la comissió de comerç de la Cecot, Josep Cernuda, i del director de comercial de l’entitat, Josep Casas, que ha presentat el Club de Descomptes de la Cecot.

Més informació al Telèfon del Comerç: 93.484.99.09

Data d'actualització:  17.02.2017