setmana del comerç
  • Imprimeix

"Les 10 millors pràctiques per a l'excel·lència en el retail"

Excel·lència retail

La gestió integral del negoci és crucial per fer front als principals desafiaments actuals del sector del retail, la transformació digital, la innovació i la creixent exigència del consumidor tant en preus com en servei.

Durant la sessió es va exposar un model d’excel·lència que contempla deu millors pràctiques: el manteniment d’una escolta activa dins i fora del negoci, liderar, saber definir un pla estratègic, innovar contínuament, aplicar la intuïció estratègica, el quadre de comandament integral, gestionar projectes, millorar processos i el treball en equip.

En una segona part es va fer un taller pràctic perquè l’assistent pogués desenvolupar un pla estratègic del seu negoci.

Ponent

Joaquim Deulofeu, és Doctor en ciències econòmiques i empresarials i soci-director de la consultora Qualitat, Serveis Empresarials. És també professor de Direcció Estratègica i de Qualitat i Sistemes de Gestió a l’empresa comercial a ESCODI, la universitat del comerç. Ha publicat varis llibres sobre el retail, el darrer d’ells, Emprendiendo la excelencia en el retail, manual bàsic que a través de Farret, una empresa fictícia, crea un cas pràctic i demostra com aplicar una gestió més qualificada al negoci per garantir la supervivència i el progrés.

Sessions celebrades

Lleida, el 19 de juny, a la Sala d’Actes de la Delegació del Govern de Lleida ( C/ Lluís Companys, 1 - Edifici Eurofòrum)
Manresa, el 24 d'abril, a la seu dels Serveis Territorials, (Carrer Alfons XII, 13)
Girona, el 8 de maig, a l’Aula 3 de formació (Plaça de Pompeu Fabra, 1)