• Imprimeix

La botiga d’Empremtes de Catalunya realitza una acció d’animació al carrer per promocionar les compres de Nadal

Artesania Catalunya renova la seva imatge amb una nova organització dels seus espais

20/12/2017 10:12
Animació botiga artesania

La botiga d’Empremtes de Catalunya ha volgut celebrar la renovació de la seva botiga amb una acció d’animació al carrer per promocionar les compres de Nadal. Dos capgrossos han sorprès als vianants amb invitacions per visitar la botiga que durant tota la setmana oferirà descomptes del 20% als visitants. Els dos capgrossos que animen les compres al carrer Banys Nous, representen a Rafael Aróztegui i Mireia Gavaldà, dos personatges molt vinculats a la cultura popular de Terrassa, i  han estat cedits pel taller Drac Petit.


Renovació de l’aparador botiga

La principal novetat de la Botiga és la renovació de l’aparador com a principal estratègia comercial de l’establiment. També com un element més d’informació dels diferents espais del centre d’Artesania Catalunya. Per reforçar-ho, s’ha creat una nova senyalització exterior, a banda i banda de la façana, amb cartells que identifiquen de forma més clara els principals elements del centre: Botiga i Exposicions/entrada gratuïta, en català, castellà i anglès.  

També s’ha donat més importància a la il·luminació, tant interna com externa, i s’ha retolat el missatge d’Empremtes en anglès “Crafts with identity” a la part inferior de l’aparador. L’interior de la botiga també ha incorporat nous elements de màrqueting mitjançant focus d’atenció i noves vitrines que millorin la posada en escena.

 

Nova senyalització del centre

La nova senyalització del centre de Banys Nous contribueix a la diferenciació dels diferents espais del centre: Botiga, sales d’exposicions i punt d’informació.  Mitjançant una sèrie d’elements gràfics, el visitant sap en tot moment en quin espai es troba, i que seran el fil conductor del centre.

El centre ha volgut donar un nou impuls a la marca Empremtes, i per això ha dedicat un dels laterals de la botiga a la divulgació del projecte, amb una exposició de fotografies de les 30 famílies/ icones: Prehistòria, Ibers, Imperi Romà, Romànic, Gòtic, Renaixement, Barroc, Romanticisme, Modernisme, Gaudí, Arts del Segle XX, Literatura, Gastronomia, Tradicions i Cultura popular, Sant Jordi, Castellers,  Esports, Música Tradicional i Popular, Música Lírica i Clàssica, La Nova Cançó, Paisatge i Natura, Flora, Fauna, Paisatge Urbà, Barcelona, Estris Populars, Personatges, Oficis Singulars, Noucentisme i Colònies Industrials. Cadascuna de les fotografies va acompanyada d’una breu explicació en català, castellà i anglès.

La nova organització dels espais del centre també vol destacar el punt d’informació d’Artesania Catalunya,  situat a la porta d’accés, on s’ha incorporat nous elements audiovisuals.