• Imprimeix

Empresa i Coneixement dona continuïtat el 2018 a la campanya de conscienciació contra el top manta "No t'enganyis, no només compres un producte fals"

06/03/2018 13:03
·        La campanya informativa que es va impulsar el passat més de juliol, a través de la Direcció General de Comerç de la Generalitat i conjuntament amb ajuntaments i entitats del sector, té l’objectiu de conscienciar a la ciutadania en la inseguretat dels productes que es venen, el perjudici a l’activitat econòmica del país que genera, i en els grups organitzats que hi ha darrera de la venda il·legal al carrer.
 
·        A través de la Direcció General de Comerç s’han distribuït, durant la campanya, 34.000 cartells i 275.000 díptics arreu de Catalunya, a través d’ajuntaments, oficines de turisme de la Generalitat, Ferrocarrils de la Generalitat, Metro de Barcelona i Rodalies Renfe, entre d’altres. La campanya gràfica es completa amb anuncis a televisió, ràdio, mitjans online i premsa
 
 
El Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, a través de la Direcció General de Comerç, dona continuïtat aquest 2018 a la campanya informativa arreu de Catalunya “No t’enganyis, no només compres un producte fals”, amb la finalitat de conscienciar a la ciutadania contra el top manta.
 
La campanya que es va impulsar el passat mes de juliol conjuntament amb ajuntaments i entitats del sector incideix en la inseguretat dels productes que es venen (ja que no compleixen les normes i requisits de seguretat i salubritat); els grups organitzats que hi ha darrera d’aquesta venda il·legal, i el perjudici que provoca en l’activitat econòmica del país.
 
Un total de 34.000 cartells i 275.000 díptics s’ han distribuït, durant la campanya, arreu de Catalunya, a través d’ajuntaments, oficines de turisme de la Generalitat, Ferrocarrils de la Generalitat, Metro de Barcelona i Rodalies Renfe, entre d’altres punts, focalitzant esforços en aquelles zones del territori especialment afectades per aquest tipus de venda il·legal, com Barcelona i els municipis costaners.
 
Així mateix, també  han fet difusió de la campanya entitats de comerç com Barcelona Oberta, Fundació Barcelona Comerç, o Pimec Comerç a més d’altres associacions d’àmbit local, comarcal i sectorial. La Direcció General de Comerç posa a disposició dels ajuntaments i també del sector el material gràfic de la campanya per tal de poder difondre el missatge de conscienciació.
 
A més de la campanya gràfica, s’han dut a terme accions de difusió a través de les xarxes socials, una càpsula del 012 que s’ha emès per Tv3 i Catalunya Ràdio, una càpsula informativa per a 8TV i Rac1, anuncis a premsa i mitjans online, anuncis a la revista Vueling (mesos de juliol i agost de 2017), difusió per les pantalles de compra de bitllets a Renfe, i als vagons de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.