• Imprimeix

El debut de System Action i les col·leccions de Mans Concept Menswear i Krizia Robustella obren la segona jornada del 080 Barcelona Fashion

26/06/2018 15:06
krizia robustella
  • Amb l’estrena en passarel·la de System Action, el 080 ha obert avui la seva 2a jornada amb  la col·lecció “The Origin”. Ha pres el relleu la proposta per a home de Mans Concept Menswear, amb “Mans House” i ha tancat la jornada matinal al Recinte Modernista de Sant Pau la dissenyadora Krizia Robustella amb “Fancy Feast”.
 
  • Aquesta tarda, serà el torn de les col·leccions dels creadors Manuel Bolaño, Miriam Ponsa i Txell Miras. Al vespre, tancarà la segona jornada del 080, ES COLLECTION amb la proposta “ Bon voyage!”.
 
  • En el marc de les activitats paral·leles, la directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, clourà aquesta tarda la 4a edició del 080 Investor Day, el Fòrum Internacional de la Indústria de la Moda.

 

El debut de System Action a la passarel·la catalana i les col·leccions de Mans Concept Menswear i Krizia Robustella han obert aquest matí la segona jornada del 080 Barcelona Fashion.

 
Amb la col·lecció “The Origin” la firma de moda catalana System Action ha inaugurat la segona jornada de la passarel·la 080 Barcelona Fashion. Aquesta és la primera vegada en la seva trajectòria professional que la marca aposta per una passarel·la per presentar una proposta creativa. La col·lecció està inspirada en els orígens de la humanitat on el que és natural i imperfecte és l´essència de la bellesa. Una proposta on predominen els colors càlids com el terra, l´ocre i l´albergínia juntament amb les textures de seda, cotó i llana. System Action, vol marcar un abans i un després fent palès en aquesta col·lecció un aire nou i fresc però mantenint el seu esperit original.
 
Ha pres el relleu a la passarel·la Mans Concept Menswear. El guanyador de la passada edició del Premi al millor Disseny Emergent ha presentat la col·lecció per a primavera/estiu 2019 “Mans House”, inspirada en el Berlin dels anys 90. Després de la caiguda del mur, la ciutat es va desfermar i va començar a bussejar en un mar de llibertat que va encomanar el món fins a l’actualitat. El creador ha volgut amb la seva proposta endinsar-se en un exercici de moviment self- improvement, per expressar aquelles dures vivències a través del ball, la moda i la música. A priori són looks seriosos, en tons tristos, on predomina el rigorós gris i el negre per passar i evolucionar de manera transgressora cap la lluminositat del blanc i acabar amb colors de llibertat reivindicativa com el grog o el vermell. El dissenyador ha apostat de nou per materials com el punt,  la llana i un polpelin envellit per a les camises.
 
Per la seva banda, la guanyadora juntament amb Brain&Beast del Premi a la millor Col·lecció de la passada edició del 080, Krizia Robustella ha presentat la seva proposta èr a home i dona de luxe i excessos Fancy feast”. Com una fantasia de les festes còctel, però sense perdre la seva actitud i el seu esperit esportiu, proposa lluir transparències, vestits amb teixits vaporosos, elegants i amb molta brillantor, apostant també per la gasa i la licra. Els colors de la vida festiva, són el turquesa, el vermell, el fúcsia, i el verd pàlid combinat amb el fluor; sense oblidar el negre ni el blanc. Entre copes de xampany i globus, Robustella s'ha acompanyat en aquesta ocasió amb els estampats de Susana López i els complements de Secretos de Alcoba, pels barrets, i Carla López en les bosses.
 
A la tarda, serà el torn de les propostes dels dissenyadors Manuel Bolaño(16.00), Miriam Ponsa ( 17.30h) i Txell Miras (19.00h). Al vespre, ES COLLECTION (20.30h) tancarà aquesta segona jornada de la passarel·la.
 
10 finalistes -5 startups i 5 marques de moda emergents- en el 080 Investor Day
 
En el marc de les activitats paral·leles,  aquesta tarda se celebra el 080 Investor Day, el Fòrum d’Inversió Internacional de la Moda, impulsat pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), i la plataforma Seed&Click. Un total de 10 finalistes -5 startups i 5 marques de moda emergents- presentaran els seus projectes davant un auditori de inversors, empreses, i altres professionals del sector. A banda del finançament que puguin captar, els guanyadors de les dues categories –startups i raising brands- rebran un premi valorat en 120.000€ en serveis. La directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, clourà a les 19.00 hores la 4a edició del 080 Investor Day.
 
El Fashion Market, de ‘shopping’ pel 080
 
Prop d’una trentena de pop-ups s’han instal·lat al Fashion Market del 080 Barcelona Fashion, als jardins centrals del Recinte Modernista de Sant Pau, a l’Open Area, amb una variada oferta de moda i complement, que es podran adquirir directament pels assistents al certamen.
 
Dissenyadors i firmes com Brain&Beast, Krizia Robustella, o Oscarleon, que desfilen a la passarel·la, també estan presents en el mercat de moda de la 080, amb botigues  efímeres, amb peces disponibles per venda directa.
 
Completen l’oferta del Market les firmes i dissenyadors Alèxia Gustran, Bohemian Rapsody, Elianne Alcantara Studio, GemmaLopez Barcelona, Grey Sunglasses Laura Vita, MB2, Natasha Kartelian, Opuline, Organic Cotton Colours, Roser Martinez Joieria Creativa, Tarantana,  Te para Tres, Th3 Warriors, UVVe,  VSD Barcelona Jewels i What a Mesh.
 
Així mateix, les escoles de moda i disseny també tenen espai propi al Market . BAU, Escola de la Dona, IDEP Barcelona, Illa Escola d’Art i Disseny i LCI Barcelona, estan presents amb pop-ups d’exposició i venda amb peces dels alumnes que han presentat en algun cas els seus projectes de final de curs.
 
En aquesta edició, a banda del Fashion Market  l’Open Area acull el village 080—amb els estands de patrocinadors i sponsors—, l’exposició de tesines de les escoles de moda, estands de delicatessen per menjar i beure i propostes lúdiques, tot plegat per fer, del 080 Barcelona Fashion, la festa de la moda.
 
L’Open Area és una zona de lliure accés, oberta de franc a tots els visitants, que podran accedir-hi descarregant la invitació al web del 080, on obtindran un codi QR. 
 
Patrocinadors i col·laboradors de la 22a edició de la 080 Barcelona Fashion
 
Aquesta edició de la passarel·la comptarà amb 6 patrocinadors i amb 12 firmes col·laboradores. Són patrocinadors Redken (perruqueria oficial), NYX Professional Makeup (maquillatge oficial), Mistinguett (cava oficial), Hyundai (partner automobilístic), Movistar (connectivitat oficial) i La Roca Village. Per la seva banda, hi participen com a firmes col·laboradores Seagram’s, Sunbites, Red Bull, Fujifilm, Barcelona Beer Company,  Skybar / Nubar (Grupo Costa Este), Siovann, CND Beauty (manicura oficial), Rowenta (planxat i haircare) BCN Brand (uniformes oficials), i Raffel Pages (partner perruqueria) i RS-Barcelona.
 
Més info i fotos a   www.080barcelonafashion.cat i a les xarxes:
 
Facebook 080 Barcelona Fashion: https://www.facebook.com/080BcnFashion
Twitter 080 Barcelona Fashion: https://twitter.com/080_bcn_fashion
Instagram 080 Barcelona Fashion: https://www.instagram.com/080bcnfashion/